MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
Bu sözleşme, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 29188 sayılı 27.11.2014 tarihli Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine uygun olarak hazırlanmıştır.
SATICI BİLGİLERİ:
Firma Adı: {{merchantTitle}}
Adres: {{sellerInfo.fullAddress}}
Telefon: {{sellerInfo.merchantPhone}}
E-posta: {{sellerInfo.senderEmail}}
MERSIS No/Vergi No: 0588054332900002 / 5880543329
Ticaret Sicil No:
ALICI BİLGİLERİ:
Ad-Soyad: {{order.customer.firstName}}
Teslimat Adresi: {{order.shippingFullAddress}}
İletişim Bilgileri: {{order.shippingAddress.phone}}
1. KONU
Bu sözleşme, satıcının internet sitesi (tatlicikose.com.tr) üzerinden sunulan baklava ve diğer tatlı ürünlerinin alıcıya satışı ve teslimi ile ilgili hak ve yükümlülükleri düzenler.
2. ÜRÜN BİLGİLERİ
·Ürün adı, özellikleri, fiyatı ve varsa seçenekler (çeşit, gramaj vb.) sipariş aşamasında alıcıya bildirilir.
·Ürünler, taze ve hijyenik koşullarda hazırlanarak, soğuk zincir kurallarına uygun şekilde (gerekiyorsa) sevk edilir.
{{order.orderLineItems}}
3. FİYAT VE ÖDEME
·Ürün bedeli, KDV dahil olarak belirtilir.
·Ödeme yöntemleri: [Banka Havalesi/Kredi Kartı/Kapıda Ödeme vb.].
·Kargo ücreti [100 TL] olup, [1000 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz] kargo uygulanabilir.
·Alıcı, siparişi onaylaması üzerine ödeme yükümlülüğü altına girmiştir. Alıcı, 6502 Sayılı Kanun 48/2 maddesi uyarınca bilgilendirilmiştir.
4. TESLİMAT
·Siparişler, onaylandıktan sonra [3 iş günü] içinde kargoya verilir.
·Teslimat adresi alıcı tarafından net olarak belirtilmelidir. Yanlış/adres eksikliğinden doğan gecikmelerden satıcı sorumlu değildir.
5. CAYMA HAKKI
·Alıcı, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde (6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Madde 48) cayma hakkını kullanabilir.
·Cayma hakkı kullanılacak ürünlerin orijinal ambalajında ve bozulmamış olması gerekir. Ancak, taze gıda ürünlerinde (baklava, tatlı vb.) cayma hakkı, 6502 Sayılı Kanun Madde 15/g uyarınca bozulabilir/çabuk bozulan ürünler kapsamında geçerli değildir.
·Cayma hakkının kullanılabildiği ürünlerde, satıcı malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, alıcı cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı satıcıya geri göndermek zorundadır.
·Alıcı, cayma bildirimini yukarıda satıcıya ait adres veya e-posta adresine yapabilir. (27.11.2014 tarih ve 29188 Sayılı Yönetmelik Madde 5/ğ)
6. DEĞİŞİM VE İADE
·Üretim hatası veya hasarlı ürünlerde, alıcı teslimat tarihinden itibaren 3 gün içinde bildirim yapmalıdır.
·İade sürecinde kargo ücreti satıcıya aittir.
7. GARANTİ VE SERVİS
·Ürünlerin raf ömrü ve saklama koşulları siparişle birlikte bildirilir.
8. SÖZLEŞMENİN FESHİ
·Satıcı, stok yokluğu veya mücbir sebep hallerinde sözleşmeyi iade ödemesi yaparak feshedebilir.
9. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
·Alıcının verileri, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca yalnızca sipariş süreci için işlenir.
10. UYUŞMAZLIK ÇÖZÜMÜ
·Alıcı, uyuşmazlık konusunda ki başvurularını [Satıcının Bağlı Olduğu İl] Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesi’ne yapabilir.
Alıcı, sipariş vererek bu sözleşmeyi okumuş ve 6502 sayılı Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerini kabul etmiş sayılır.
Satıcı: {{merchantTitle}}
Alıcı: {{order.customer.firstName}} {{order.customer.lastName}}
Tarih: {{dateInfo.orderCreateData}}